Vanwege de veranderende wetgeving op het gebied van online kansspelen in Nederland, heeft de Nederlandse Loterij vandaag al een aanpassing doorgevoerd. TOTO en loterijen mogen namelijk dan niet meer vanuit één account met één wallet worden aangeboden. Dat was voorheen extra gemakkelijk, zodat je altijd kon inzetten waar je maar wilde, of dat nu de TOTO was of de Staatsloterij.

Nederlandse Loterij en TOTO

Nederlandse Loterij en TOTO

Twee losse accounts

De Nederlandse Loterij laat weten dat de wijziging vanaf vandaag (16-11-2020) direct ingaat. Je kunt dus alleen nog TOTO spelen met een TOTO account. Gelukkig heeft de Nederlandse Loterij dit wel direct voor je in orde gemaakt.

Hoe gaat het in zijn werk?

Je gebruikersnaam bij TOTO is hetzelfde als die van de Nederlandse Loterij, oftewel je e-mailadres. Daarnaast heb je ook gewoon hetzelfde wachtwoord. Log je voor de eerste keer in bij TOTO.nl of de TOTO app, dan kun je er eenmalig voor kiezen om je saldo (deels) over te zetten naar je TOTO account. Doe je dit niet? Dan moet je daarna geld van je Nederlandse Loterij account laten uitbetalen naar je bankrekening, om het vervolgens weer te storten bij TOTO. Een beetje omslachtig, maar helaas moet dit dus vanwege de aangepaste regelgeving. Gelukkig kun je dus nog steeds gewoon wedden op voetbal, darts of tennis.

Toto blijft onderdeel van Nederlandse Loterij

ondanks deze wijzigingen, blijft TOTO gewoon onderdeel van Nederlandse Loterij. Er veranderd verder dus helemaal niets. Wijzigingen zoals adresgegevens of e-mail dien je wel in beide accounts door te voeren. Meer weten of vragen? Bezoek dan hier de website van de Nederlandse Loterij